Powered By Blogger

miercuri, 15 mai 2013

Thassos MTB Cup-Race report

A trecut ceva timp de cand am luat parte la concursul din Grecia dar nu am avut timp sa împărtăşesc experienţa trăită.


Bun,am plecat din România,bla bla,am ajuns în Grecia,cazaţi fain frumos la o pensiune foarte aproape de plaja.Ne-am instalat ca la noi acasă
,urmand ca a doua zi Sergiu si cu George sa participe la cursa de şosea(am făcut si eu traseul de aproape 100 de km cu o zi înainte sa ne întoarcem în tara).Între timp eu împreuna cu Rica am făcut o recunoaştere a primei urcari de pe traseul care ne aştepta următoarea zi.Ce sa vezi urcare lungă,cu cateva porţiuni destul de dificile si muuulţi bolovani.
Seara ne-am pregatit bicicletele,am mancat nişte paste si somn nenica!Nu de alta,dar a doua zi ne aştepta un traseu de toata "frumuseţea".
Aveam o dorinţă foarte mare sa prind o clasare in primii 3 la categorie,ideea ca as putea sa urc pe podium într-o competitie din afara ţării mă înnebunea.

Startul s-a dat de pe plajă si a fost destul de lejer,ritmul acela foarte nebun imediat de după start nu a fost prezent de data asta.A venit urcarea am încercat sa stau în roata lui George dar încet încet a început sa ia metri,nu mulţi dar destul cat sa mă lase în urma.Aveam totuşi contact vizual cu el,am băgat un gel pe la jumătatea urcarii,am aşteptat sa-si facă efectul după care am băgat piciorul în pedala si mai tare.Pana aici totul bine si frumos,pe George nu l-am mai prins dar oricum nu era un obiectiv,am rămas singur,niciun tovarăş de suferinţă,socoteam în acel moment ca sunt pe locul 2 la categorie si asta mă motiva foarte tare,astfel ca nu am avut nici un moment în care sa o las mai moale.Pe coborari,fără reţineri,încercam sa merg cat mai tare si sa evit un snake-bite care îl puteai face destul de uşor la atatia bolovani.Kilometri treceau si tot treceau fără nicio schimbare,pana cand,pe la jumătatea cursei,pe o coborare in viteza nu am văzut marcajul care îmi indica sa fac la stanga asa ca i-am dat tot înainte.Am început sa urc pe un drum de piatra cativa km buni,fara sa-mi dau seama ca nu face parte din traseu.Greşeala mea a fost ca nu am realizat lipsa marcajelor,mînat fiind de dorinţa de a prinde un loc pe podium.Odata cu rătăcirea aceasta de aproximativ o ora am pierdut si locul 2 si locul 3 si toate sansele la podium.Într-un final am terminat cursa pe locul 7 la categorie.Am ajuns la finish plin de frustrare ca am ratat podiumul dintr-o prostie.Macar a fost o cursa cat doua antrenamente.
În restul zilelor petrecute pe insula ne-am distrat de minune,daca ajungeti pe-acolo va recomand piscina naturala Giola,unde se poate sari în apa de la o inaltime considerabila de aproximativ 10 m,iar apa este destul de calda pentru baie.
Pe scurt cam asta a fost cu Training camp-ul din Grecia.
Intre timp am participat si la Liman Bike Race unde am avut o evolutie modesta datorata oboselii acumulata cu cateva zile inainte.Sper sa imi reintru din nou in forma si sa ne vedem weekend-ul viitor la Cozia.

Va las mai jos sa vizionati un videoclip realizat de Sergiu.
http://vimeo.com/65661715
Pe curand!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu